Opgaver vil bl.a. være:
• Indscanning, registrering samt bogføring af leverandørfakturaer.
• Afstemning og betaling af kreditorleverandører
• Bogføring/afstemning af banker
• Afstemninger og forberedelse til revision m.m.
• Afstemning og indberetning af moms, Eu-salgslister mv.
• Lønadministration for funktionærer og timelønnede
• Diverse ad hoc-opgaver
Personprofil:
Du skal som person være i besiddelse af stor ansvarsfølelse, mødestabil og fleksibel. Du arbejder effektivt og er struktureret i dine arbejdsmetoder. Du har godt humør, er en teamplayer og har evnen til at bevare den god tone og overblik - også under pres og korte deadlines.
Vi forventer, at du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse og har praktisk erfaring med tilsvarende økonomiopgaver. Vi oplærer dig i vores processer og systemer. Har du kendskab til Navision og Bluegarden er det en fordel, men ikke et krav.
Ugentlig arbejdstid er 37 timer. Løn efter kvalifikationer. Stillingen er i første omgang et barselsvikariat, men med mulighed for efterfølgende fastansættelse.