L. M. Transport Ans A/S fik sin start i 1978 af Leif Møller og frue. I dag er datteren Maria blevet medejer og er med til at sende næsten 100 biler ud på vejene. Lastbilerne kører i det meste af Danmark og det øvrige Europa hver dag, hvor de arbejder med en bred vifte af transportopgaver. Der køres med alt, lige fra store entreprenøropgaver til kørsel med betonkanoner, termoruder og møbeltransport, samt mindre opgaver for private kunder.
Chassis opbygning:
▪ Letvægts chassis med længdevanger opsvejst i I-profil af St.52-3
▪ Stærke tværvanger og forstærkninger, som giver meget stabilt chassis
▪ Cyklistværn i begge sider
Gardin opbygning:
▪ Leveret med hævetag
▪ 9.000 kg pladebund, der er TÜV godkendt
▪ Alu. bagdøre af 25 mm alu. profiler med 1 stk. kraftig stanglukker pr. dør
▪ 4 stk. forskydelige sidestolper med bræddeholdere og 24 brædder
▪ Kel-Berg værktøjskasse i venstre side
▪ 2 x 13 stk. surringsringe i kantskinne
▪ 2 x 6 stk. kæpstok huller i kantskinne og 6 stk. kæpstok huller i centerlinje inkl. 12 stk. kæpstokke og magasin
▪ Truck-beslag i bag for medbringertruck
▪ Bakalarm samt hubdometer og km-tæller i venstre side
Kel-Berg trailerne er leveret med 3 x 9 tons SAF-aksler med skivebremser, samt original SAF-luftaffjedring med hæve-/sænkeventil. Trailerne er leveret med lift på 1. aksel og 3. aksel selvstytrende. Trailerne er XL godkendt og har en tilladt totalvægt på 40.000 kg.
De nye gardintrailere er leveret af
JAN BERTELSEN
fra Lastas Trucks Danmark A/S
Vi takker for handlen og ønsker
L. M. Transport Ans A/S
held og lykke med de nye gardintrailere i fremtiden.