DSV Transport A/S blev etableret i 1976 af en gruppe vognmænd og har gennem fire årtier tilbudt totalløsninger og rådgivning til bygge- og anlægsbranchen, samt asfalt- og betonindustrien. De leverer byggematerialer og grus til byggepladser, håndterer jord og affald, samt udlejning af containere og andet udstyr. Med hovedafdelinger i Roskilde, Middelfart og Aarhus er de landsdækkende og råder over 400 lastbiler og talrige specialkøretøjer.
Chassis opbygning:
▪ Længdevanger opsvejst i boks-profil QSTE690
▪ Stærke tværvanger og forstærkninger, som giver et meget stabilt chassis
▪ Cyklistværn i begge sider
Kassens opbygning:
▪ Indvendig, tophængt bagklap med pneumatisk åbne- og lukkesystem. 3/2 ventil monteret for automatisk åbning
▪ Bund af 7 mm alu. plade i slidstærk kvalitet
▪ Sider fremstillet i 40 mm indvendigt forstærkede alu. planker med 4 mm gods på inderside og 2 mm gods på yderside
▪ Tophængslerne er flyttet 300 mm frem, for at få 15% større åbning ved aflæsning
▪ Beklædt med 15 mm kunststof i bund og med 10 mm på front og siderne i fuld højde, samt plast på underkøringskofanger
Kel-Berg trailerne er leveret med 4 x 9 tons BPW-aksler med tromlebremser og original BPW luftaffjedring, samt hæve-/sænkeventil. 1. aksel og 4. aksel er løftbar, samt er 4. aksel selvstyrende. Monteret Kel-Berg sikkerhedspakke med tilt-alarm, dumperventil og bakkamera.
De nye trailere er leveret af
Anders Larsen
fra Lastas Trucks Danmark A/S
Vi takker for handlen og ønsker
DSV Transport
held og lykke med de nye tiptrailere i fremtiden.