Lars E. Nielsen kommer fra en vognmands familie og valgte i 2003 at starte op som selvstændig. Lars E. Nielsen har hurtigt vokset sig stor så de i dag har 16 biler og ca. 25 trailere. Deres primære kørsel er entreprenørkørsel af sten, grus, jord og asfalt til byggeanlæg på Sjælland, men har også enkelt ture til Jylland, Sverige og Norge. Den ny indkøbte trailer skal køre fast med nedbrydning. Deres valg af Kel-Berg trailer falder på at det er et godt produkt, med en god kvalitet.
Chassis opbygning:
▪ Længdevanger opsvejst i I-profil af finkornstål 690 med stærke tværvanger og forstærkninger som giver et meget stabilt chassis
▪ Cyklistværn i begge sider
Kassens opbygning:
▪ Isoleret tipkasse
▪ Bund med 6 mm Hardox
▪ Sider opbygget i 4 mm plade med spidse topprofiler så der ikke kan ligge sand på kanterne
▪ Tophængt bagklap med pneumatisk åbne- og lukkesystem
▪ Hak i bagsmæk til fræsekørsel
▪ Hydraulisk styret bagsmæk
▪ Monteret kost- og skovlebeslag
▪ Leveret med akseltrykmåler
▪ Rullepresenning i 880 g/m2 dug monteret på 70 mm alu. rør
Kel-Berg traileren er leveret med 3 x 9 tons BPW-aksler med tromlebremser, samt original BPW-luftaffjedring, samt er 3. aksel løftbar.
Den nye trailer er leveret af
Anders K. Larsen
fra Lastas Trucks Danmark A/S
Vi takker for handlen og ønsker
Lars E. Nielsen ApS
held og lykke med den nye tiptrailer i fremtiden.