G.O. Trans A/S har en bred vifte af transportydelser, specielt indenfor landbruget, bygge- og anlægsindustrien samt affaldsindustrien. Derudover har de en stor erfaring med materialelogistik til bl.a. betonbranchen med koordinering ved såvel store som mindre projekter. Med deres topmoderne vognpark, der alle opfylder gældende miljøkrav, disponerer de dagligt over 100 biler. De tilbyder bla. kørsel med tipsættevogne på 30-71 m3, kran/grabbiler, jernkasser på 30-75 m3, containerbiler, sugebiler, bobcatkørsel m.m. og derudover har de jorddeponi samt levering af råmaterialer og knust beton.
Chassis opbygning:
▪ Længdevanger opsvejst i boks-profil af QSTE690
▪ Stærke tværvanger og forstærkninger, som giver et meget stabilt chassis
▪ Cyklistværn i begge sider
Kassens opbygning:
▪ Kasse opbukket i alu.plade med ekstra kraftig bund på 7 mm med ekstra slideplade monteret 3.000 mm fra bagende i 7 mm
▪ Sider opbygget i 5 mm alu.plade med spidse topprofiler så der ikke kan ligge sand på kanterne
▪ Tophængt bagklap med pneumatisk åbne- og lukkesystem med 3/2 vejs ventil monteret på chassis for automatisk åbning
▪ Rullepresenning monteret med rør
Kel-Berg traileren er leveret med 4 x 9 tons BPW-aksler med tromlebremser, samt original BPW-luftaffjedring. 1. og 4. aksel er løftbar, samt er 4. aksel selvstyrende. Monteret Kel-Berg sikkerhedspakke med dumperventil, tilt- og bakalarm.
Trailerne har en tilladt totalvægt på 48.000 kg
Den nye trailer er leveret af
Anders K. Larsen
fra Lastas Trucks Danmark A/S
Vi takker for handlen og ønsker
G.O. Trans A/S
held og lykke med den nye tiptrailer i fremtiden.