Arthur Andersen Transports daglige opgaver består af vognmandskørsel i form af kranvogne, affaldscontainere og materialelevering. De har specialiseret sig i båd- og trætransport, maskin- og fabriksflytning, samt entreprenørkørsel, der udgør en stor del af deres opgaver, med lastbilkraner op til 185 TM blokvogne. Derudover har de lager med alle materialer, der skal bruges til haveanlæg, støbe- og vejarbejde mm. De har specialiseret sig i lager af træ og diverse materialer til byggebranchen, skibscontainere, opbevaring af følsomt gods, samt et isoleret lagerhotel på 2.000 m2 hvor der kan opbevares alle former for gods. Desuden udlejer de jern- og køreplader til alle formål.
Chassis opbygning:
▪ Længdevanger opsvejst i boks-profil af QSTE690
▪ Cyklistværn i begge sider
▪ Stærke tværvanger og forstærkninger, som giver et meget stabilt chassis
Kassens opbygning:
▪ Udvendig, tophængt bagklap med pneumatisk åbne- og lukkesystem
▪ Sider fremstillet i 40 mm alu. profiler, 2,5 mm indvendigt og 2,0 mm udvendigt
▪ Bunden er fremstillet af 7 mm alu. plade
▪ Monteret 15 mm kunststofbund
▪ 1 stk. kornlem monteret i bagklap
▪ 1 stk. hydraulikslange i 2.800 mm længde inkl. fjeder ophæng
▪ Rullepresenning i 880 g/m2 dug monteret på 70 mm alu. rør
Kel-Berg trailerne er leveret med 4 x 9 tons SAF-aksler med skivebremser og original SAF luftaffjedring med hæve-/sænkeventil. 1. aksel er løftbar og 4. aksel er selvstyrende.
De nye trailere er leveret af
Anders K. Larsen
fra Lastas Trucks Danmark A/S
Vi takker for handlen og ønsker
Arthur Andersen Transport ApS
held og lykke med de nye tiptrailere i fremtiden.