Petri & Haugsted er et entreprenørfirma med en lang tradition bag sig. De var med, da jernbanenettet bredte sig og etablering af infrastrukturen inden for telekommunikation og elforsyning på Sjælland. I dag varetager de både hoved- og totalentrepriser med opgaver der kan lyde på bl.a. at fibernettet rulles ud, har store anlægsopgaver i forbindelse med metrobyggeriet og renovering af pladser og veje.
Chassis opbygning:
▪ Længdevanger opsvejset i I-profil
▪ Stærke tværvanger og forstærkninger, som giver et meget stabilt chassis
▪ Højde justerbar 4 x 50 mm
▪ Cyklistværn i begge sider
Kassens opbygning:
▪ Tophængte sider fremstillet i 40 mm alu. profiler, med bundhængsler så de kan klappes ned
▪ To delt bagklap, øverste del fremstillet i 40 mm alu. profiler 880 mm høj, nederste del fremstillet i 6 mm Hardox stål 400 mm høj og virker som asfaltskuffe ved åbning
▪ 5.100 mm lang
▪ Bund fremstillet i 5 mm Hardox
▪ Hjælpelukfjedre i venstre side med gasdæmper
▪ Leveret med bak-alarm med foldeklap
Kel-Berg kærren er leveret med 3 x 9 tons BPW-aksler med tromlebremser, samt original BPW-luftaffjedring. Der er monteret lift på 1. og 3. aksel og har en tilladt totalvægt på 24.000 kg.
Den nye tipkærre er leveret af
Emil Villadsen
fra Lastas Trucks Danmark A/S
Vi takker for handlen og ønsker
Petri & Haugsted A/S
held og lykke med den nye Kærre i fremtiden.