Kai Andersens Eftf. fik sin start i 1948 og drives i dag af anden generation. De har ca. 60 medarbejdere til at udføre deres transport opgaver overalt i Odense, Fyn og i Trekantsområdet, for private og erhverv. De har specialiseret sig i specialtransport af store elementer helt op til 40 tons, gylletransport, øvrig landbrugstransport og levering af grus eller jord med containerkørsel, samt andre typer containerkørsel.
Chassis opbygning:
▪ Længdevanger opsvejst i boks-profil QSTE690
▪ Stærke tværvanger og forstærkninger, som giver et meget stabilt chassis
▪ Cyklistværn i begge sider
Kassens opbygning:
▪ Indvendig, tophængt bagklap med pneumatisk åbne- og lukkesystem. 3/2 ventil monteret for automatisk åbning
▪ Bund af 7 mm alu. plade i speciel slidstærk kvalitet
▪ Sider fremstillet i 40 mm indv. forstærkede alu. planker med 4 mm gods på inderside og 2 mm gods på yderside
▪ Tophængslerne er flyttet 300 mm frem, for at få 15% større åbning ved aflæsning
▪ Beklædt med 15 mm kunststof i bund og med 10 mm på siderne
Traileren er leveret med 4 x 9 tons BPW-aksler med tromlebremser, samt original BPW-luftaffjedring og hæve-/sænkeventil. 1. aksel og 4. aksel er løftbar, samt er 4. aksel selvstyrende. Monteret Kel-Berg sikkerhedspakke med dumperventil, tilt- og bak-alarm.
Den nye trailer er leveret af
Anders Larsen
fra Lastas Trucks Danmark A/S
Vi takker for handlen og ønsker
Kai Andersens Eftf. A/S
held og lykke med den nye tiptrailer i fremtiden.