Jesper Agesen kører i dag med op til flere Kel-Berg 4 akslet tiptrailere og er godt tilfreds med dem alle.
Chassis opbygning:
▪ Længdevanger opsvejst i boks-profil af QSTE690
▪ Stærke tværvanger og forstærkninger, som giver et meget stabilt chassis
▪ Cyklistværn i begge sider
Kassens opbygning:
▪ Sider fremstillet i 7 mm valset special alu. plade med ekstra slidstykke
▪ Bunden er forstærket med en ekstra 7 mm plade (i alt 14 mm gods) dog kun i 5 mm gods forrest og beklædt med 4 mm Hardox-450 bundplade i fuld længde
▪ Bagklappen er af 40 mm kraftige og tophængte alu. profiler
▪ Skuffen er udbygget og tilpasset til at arbejde sammen med asfaltmaskiner og har pneumatisk åbne- og lukkesystem
▪ Isoleret med 100 mm isolering og beklædt med en spejlblank og rustfri stålplade
▪ Leveret med kost- og skovlbeslag og Kel-Berg plastværktøjskasse i venstre side
▪ Vippebeslag på stænklapper bageste aksel
Traileren er leveret med 4 x 9 tons SAF-aksler med skivebremser, samt original SAF-luftaffjedring med hæve-/sænkventil. 1. og 4. aksel er løftbar, samt er
4. aksel selvstyrende. Monteret Kel-Berg sikkerhedspakke med tilt-alarm og dumperventil.
Den nye trailer er leveret af
Jan Bertelsen
fra Lastas Trucks Danmark A/S
Vi takker for handlen og ønsker
Jesper Agesen
held og lykke med den nye tiptrailer i fremtiden.