Marius Christensen trak sig tilbage i 1969 og sønnerne overtog firmaet. Det er nu 3. generation, Bo Marius Christensen, der i dag driver virksomheden med 30 ansatte, 25 lastbiler og anhængere/trailere, samt forskellige entreprenørmaskiner. Firmaets arbejdsområder dækker vognmandskørsel, asfaltkørsel, spedition, blokvogne, kraner, slamsugning, renovation og sandgrave.
Chassis opbygning:
▪ Langvanger opsvejst til I-profil i højstyrkestål
▪ Stærke tværvanger og forstærkninger, som giver et meget stabilt chassis
▪ Cyklistværn i begge sider
Kassens opbygning:
▪ Sider/bund svøb 7 mm valset special alu. plade med ekstra slidstyrke
▪ Forvæg af 4 mm alu. plade med kraftige forsmækfor- stærkninger i alu.
▪ Ekstra 7 mm forstærkningsplade i fuld længde i en bredde på 2000mm
▪ Indvendig, tophængt bagklap med pneumatisk åbne- og lukkesystem
▪ Bagklap er fremstillet af 5 mm plade med kraftig alu. kantrammer
▪ 4 mm HARDOX-450 bundplade i fuld længde monte- ret oven på alu. bundplade
▪ Rullepresenning
Kærren er leveret med 3 x 9 tons BPW-aksler med tromlebremser, samt original BPW-luftaffjedring.
Kærren har en tilladt totalvægt på 24.000 kg.
Den nye kærre er leveret af
Jan Bertelsen
fra Lastas Trucks Danmark A/S
Vi takker for handlen og ønsker
Marius Christensen & Sønner
held og lykke med den nye tipkærre i fremtiden.