Erik Jørgensen’s Eftf. A/S blev stiftet i 1969, med deres første lastbil, og siden da er virksomheden kun vokset til 30 vogne, 34 mand der er til rådighed 24 timer i døgnet for både private- og erhvervskunder. De tilbyder mange forskellige opgaveløsninger, såsom transport af både og sejlskibe op til 17 tons, blokvognskørsel helt op til 60 tons, kranvogn til tag- og skorstensreparationer med en mandskabskurv, som kan klare en rækkevidde på 30 meter over jorden, levering af grus/sten, byggematerialer, renovationskørsel, flytninger etc. samt studenterkørsel, hvor de har 7 lastbiler til rådighed.
Chassis opbygning:
▪ Længdevanger opsvejst i boks-profil QSTE690
▪ Stærke tværvanger og forstærkninger, som giver et meget stabilt chassis
▪ Cyklistværn i begge sider
Kassens opbygning:
▪ Indvendig, tophængt bagklap med pneumatisk åbne- og lukkesystem. 3/2 ventil monteret for automatisk åbning
▪ Sider fremstillet i 40 mm alu. profiler 4 mm gods på inderside og 2,8 mm gods på yderside
▪ Bund i 7 mm alu. plade i speciel slidstærk kvalitet
▪ Beklædt med blå plast, der er ført helt ud i skuffen og plast på siden der er afsluttet med alu. skinne, også ud i skuffen
▪ Kel-Berg værktøjskasse i sort plast i venstre side
Traileren er leveret med 4 x 9 tons BPW-aksler med tromlebremser, samt original BPW-luftaffjedring og hæve-/sænkeventil. 1. aksel og 4. aksel er løftbar, samt er 4. aksel selvstyrende. Monteret Kel-Berg
sikkerheds pakke med tilt-alarm og dumperventil.
Den nye trailer er leveret af
Ivan Kristensen
fra Lastas Trucks Danmark A/S
Vi takker for handlen og ønsker
Erik Jørgensens Eftf. A/S
held og lykke med den nye tiptrailer i fremtiden.