L. M. Transport fik sin start i 1978 af Leif Møller og frue. I dag er datteren Maria blevet medejer og er med til at sende næsten 100 biler ud på vejene. Lastbilerne kører i det meste af Danmark og det øvrige Europa hver dag, hvor de arbejder med en bred vifte af transportopgaver. Der køres med alt, lige fra store entreprenøropgaver til kørsel med betonkanoner, termoruder og møbeltransport, samt mindre opgaver for private kunder.
Chassis opbygning:
▪ Længdevanger opsvejst i boks-profil af QSTE690
▪ Stærke tværvanger og forstærkninger, som giver et meget stabilt chassis
▪ Cyklistværn i begge sider
Kassens opbygning:
▪ Udvendig, tophængt bagklap med pneumatisk åbne- og lukkesystem
▪ Sider fremstillet i 40 mm alu. profiler 2,5 mm indv. 2,0 mm udv.
▪ Bunden er fremstillet af 7 mm alu. plade
▪ Arbejdsplatform i galv. stål med sikkerhedsgelænder
▪ Monteret 15 mm kunststofbund og 10 mm kunsstofplader monteret indvendig på siderne 1.250 mm højde
▪ Plasticværktøjskasse i venstre side
▪ 1 stk. kornlem monteret i bagklap
▪ Leveret med polerede alu. fælge
▪ Kost- og skovlbeslag i venstre side
▪ Stige med beslag i venstre side over skærm
Trailerne er leveret med 4 x 9 tons BPW-aksler og original BPW luftaffjedring med hæve-/sænkeventil.
1. og 4. aksel er løftbar, samt er 4. aksel selvstyrende. Monteret bakalarm.
De nye trailere er leveret af
Jan Bertelsen
fra Lastas Trucks Danmark A/S
Vi takker for handlen og ønsker
L.M. Transport, Ans A/S
held og lykke med de nye tiptrailere i fremtiden.