Flemming Brandt & Søn kan tilbyde mange typer kørsel af fx sand, grus, sten m.m. og har dagligt kørsel for større kunder. De råder over en vognpark på 6 lastbiler med forskellige trailere.
Chassis opbygning:
▪ Længdevanger opsvejst i boks-profil af QSTE690
▪ Stærke tværvanger og forstærkninger, som giver et meget stabilt chassis
▪ Lukket cyklistværn i begge sider
▪ Trekanter mellem akslerne
Kassens opbygning:
▪ Udvendig, tophængt bagklap med pneumatisk åbne- og lukkesystem
▪ Tophængslerne er flyttet ca. 300 mm frem for 15% ekstra åbning ved aflæsning
▪ 1 stk. kornlem monteret i bagklap
▪ 3 stk. nedfaldbare sider i venstre side
▪ Sider fremstillet i 40 mm alu. profiler 2,5 mm indv.2,0 mm udv.
▪ Arbejdsplatform i galv. stål med sikkerhedsgelænder og alle tilkoblinger monteret på gangbro
▪ Leveret med 15 mm kunststofbund og 10 cm plast på det skrå stykke i front
▪ Lille plastværktøjskasse monteret i venstre side
▪ Kost- og skovlbeslag monteret i venstre side
▪ Stige monteret i højre side
▪ Automatisk rullepresenning
Traileren er leveret med 4 x 9 tons SAF-aksler med skivebremser, samt orginal SAF-luftaffjedring. 1. og 4. aksel er løftbar samt er 4. aksel selvstyrende.
Den nye trailer er leveret af
Jan Bertelsen
fra Lastas Trucks Danmark A/S
Vi takker for handlen og ønsker
Flemming Brandt & Søn
held og lykke med den nye tiptrailer i fremtiden.