Arthur Andersen Transports daglige opgaver består af vognmandskørsel i form af kranvogne, affaldscontainere og materialelevering. De har specialiseret sig i båd- og trætransport, maskin- og fabriksflytning, samt entreprenørkørsel, der udgør en stor del af deres opgaver, med lastbilkraner op til 185 TM blokvogne. Derudover har de lager med alle materialer, der skal bruges til haveanlæg, støbe- og vejarbejde mm. De har specialiseret sig i lager af træ og diverse materialer til byggebranchen, skibscontainere, opbevaring af følsomt gods, samt et isoleret lagerhotel på 2.000 m2 hvor der kan opbevares alle former for gods. Desuden udlejer de jern- og køreplader til alle formål.
Chassis opbygning:
▪ Længdevanger opsvejst i boks-profil QSTE690
▪ Stærke tværvanger og forstærkninger, som giver et meget stabilt chassis
▪ Cyklistværn i begge sider
Kassens opbygning:
▪ Indvendig, tophængt bagklap med pneumatisk åbne- og lukkesystem. 3/2 ventil monteret for automatisk åbning
▪ Sider fremstillet i 40 mm indv. forstærkede alu. planker med 4 mm gods på inderside og 2 mm gods på yderside
▪ Bund af 7 mm alu. plade i speciel slidstærk kvalitet
▪ Tophængslerne er flyttet 300 mm frem, for at få 15% større åbning ved aflæsning
▪ Beklædt med 15 mm kunststof i bund og med 10 mm på siderne
▪ Rullepresenning i 880 g/m2 dug på 70 mm alu. rør
Traileren er leveret med 4 x 9 tons BPW-aksler med tromlebremser, samt original BPW-luftaffjedring og hæve-/sænkeventil. 1. aksel løftbar, samt er 4. aksel selvstyrende med stangstyring. Monteret Kel-Berg sikkerheds pakke med tilt-alarm og dumperventil.
Den nye trailer er leveret af
Anders Larsen
fra Lastas Trucks Danmark A/S
Vi takker for handlen og ønsker
Arthur Andersen Transport ApS
held og lykke med den nye tiptrailer i fremtiden.