OT Transport Hobro ApS har mere end 15 års branche erfaring, der har gjort det muligt for dem at samlet et væld af viden, til at have fokus på gode kunderejser. De er i dag 20 medarbejdere til at yde god service til deres kunder og kan tilbyde tiptransport kørsel af sand, sten, jord, asfalt, væsketæt, 40 m3, samt forvogn med kran og krantrækker fra 12 til 14 m med op til 3.500 kg. Derudover har de container til sand, grus, jord, slam, træflis og volume kørsel.
Chassis opbygning:
▪ Længdevanger opsvejst i I-profil i højstyrkestål
▪ Stærke tværvanger og forstærkninger, som giver et meget stabilt chassis
▪ Cyklistværn i begge sider
Kassens opbygning:
▪ Sider fremstillet i 7 mm valset special alu. plade med ekstra slidstyrke
▪ Indvendig, tophængt bagklap med pneumatisk åbne- og lukkesystem
▪ Bagklap fremstillet af 5 mm plade med kraftige alu. kantrammer
▪ Tophængsler flyttet ca. 180 mm frem for 10% ekstra åbning ved aflæsning
▪ 80 mm isolering på svøb og front afdækket med spejlblank rustfri plade
▪ Ekstra 7 mm forstærkningsplade i fuld længde i en bredde på 2.000 mm
▪ 4 mm Hardox bundplade monteret i fuld længde ovenpå alu. bunden
▪ Rumindhold på 14,3 m3
▪ Leveret med luftstyret kofanger
▪ Leveret med bak-alarm
Kel-Berg kærren er leveret med 3 x 9 tons BPW-aksler med tromlebremser, samt original BPW-luftaffjedring og har en tilladt totalvægt på 24.000 kg. Kærren er leveret med en blå 880g/m2 rullepresenning monteret på 70 mm alu. rør.
Den nye tipkærre er leveret af
Jan Bertelsen
fra Lastas Trucks Danmark A/S
Vi takker for handlen og ønsker
OT Transport Hobro ApS
held og lykke med den nye Kærre i fremtiden.